Wsparcie techniczne
Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi w sekcji najczęściej zadawanych pytań, skontaktuj się telefonicznie lub mailowo z działem wsparcia technicznego NAVITEL®.
Tel. stacjonarny: 22 730 12 87
Poniedziałek – piątek, od 09:00 do 17:00
Email: support@navitel-poland.pl
Web: www.navitel.com.pl
Mapy i zgłaszanie błędów
Podróżując z urządzeniami nawigacyjnymi NAVITEL lub aplikacją mobilną Navitel Navigator możesz mieć realny wpływ na udoskonalanie map. Poniżej znajdziesz szczegółową listę zmian, które nieustannie wprowadzamy w systemie:
- • Nowe ronda, drogi
- • Nowe numeracje adresów
- • Lokalizacje wybranych fotoradarów
- • Spójność komunikatów głosowych
- • Punkty POI (restauracje, hotele, stacje benzynowe, bankomaty, inne punkty użyteczności publicznej)
- • Ograniczenia prędkości, ograniczenia tonażowe
- • Kategoria drogi, nazwa, numer drogi
- • Otwarcie/zamknięcie drogi
Wszystkie zgłoszenia prosimy kierować na:
Email: maps@navitel-poland.pl
Pamiętaj, aby precyzyjnie przekazać wszystkie informacje dotyczące planowanych zmian lub nowych dróg. Warto powołać się na wiarygodne źródło lub publikację w serwisie internetowym.
Zachęcamy wszystkich do kontaktu z naszym działem kartograficznym. Każdy użytkownik po przekazaniu odpowiednich instrukcji otrzyma od nas specjalny rabat na sprzęt marki NAVITEL®, w wysokości 10%, do wykorzystania w oficjalnym sklepie producenta (nie obowiązuje zagranicą).
Serwis Gwarancyjny
W celu zgłoszenia urządzenia do serwisu, prosimy o zapoznanie się z procedurą reklamacyjną oraz wypełnienie formularza zgłoszeniowego.
Pobierz formularz reklamacyjny
Wszystkie urządzania Navitel objęte są 24 miesięczną gwarancja door-to-door, bezpłatnie zamów kuriera, szczegóły w procedurze:
Dowiedz się więcej na temat procedury reklamacyjnej urządzeń NAVITEL®
Procedura serwisowa alkomatów NAVITEL®
Serwis gwarancyjny alkomatów Navitel świadczy firma HUMANCARE POLSKA SP Z.O.O.
ul. Jesionowa 6, 55-040 Żerniki Małe, Poland
serwis@alcolife.pl
Serwis pogwarancyjny
Naprawie pogwarancyjnej podlegają produkty po upływie terminu gwarancji lub produkty uszkodzone z winy klienta podczas trwania gwarancji (np. uszkodzenia mechaniczne, nieautoryzowane przeróbki produktu).
Uszkodzony produkt należy dostarczyć do Serwisu na własny koszt po wcześniejszym kontakcie
Po otrzymaniu produktu, serwis dokonuje diagnozy uszkodzenia. Przed przystąpieniem do naprawy, serwis informuje klienta o całkowitym kosztorysie naprawy produktu.
W przypadku zgody na naprawę – produkt jest naprawiany i odsyłany kurierem za pobraniem bądź po wcześniejszej wpłacie na konto.
W przypadku rezygnacji z naprawy – reklamujący zostaje obciążany kosztami transportu oraz diagnozy.
Na naprawy pogwarancyjne (naprawione/wymienione podzespoły jednostki) udziela się 6 miesiące gwarancji od daty naprawy.
Pobierz formularz pogwarancyjny
Cennik napraw pogwarancyjnych urządzeń NAVITEL
Uwaga: Uprzejmie prosimy o wcześniejszy kontakt z infolinią wsparcia technicznego, aby potwierdzić dostępność części.