Wsparcie techniczne

Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi w sekcji najczęściej zadawanych pytań, skontaktuj się telefonicznie lub mailowo z działem wsparcia technicznego NAVITEL®.


W celu zgłoszenia urządzenia do serwisu, prosimy o zapoznanie się z procedurą reklamacyjną oraz wypełnienie formularza zgłoszeniowego. Następnie, poprzez kontakt z naszą infolinią: +48 22 730 12 87, +48 786 198 050 bądź drogą mailową support@navitel-poland.pl proszę zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne.

Pobierz formularz reklamacyjny

Dowiedz się więcej na temat procedury reklamacyjnej urządzeń NAVITEL®


Na całym świecie



Warszawa:

Tel. komórkowy: +48 786 198 050
Tel. stacjonarny: 22 730 12 87

Poniedziałek – piątek, od 9:00 do 17:00

Email: support@navitel-poland.pl
Web: www.navitel.com.pl