menu bar

Firma NAVITEL®, dostawca wiodących rozwiązań na rynku elektroniki samochodowej informuje o odnotowanym wyniku 2,5 miliona sprzedanych urządzeń w państwach Europy Środkowo-Wschodniej na stan z grudnia 2021 roku. Mimo niesłabnącej pandemii oraz problemów z dostępnością przewodników i półprzewodników na rynku Navitel utrzymuje wysoki wzrost sprzedaży, oraz wprowadza systematycznie nowe produkty do swojej oferty.

2,5 miliona sprzedanych urządzeń NAVITEL®

„Minęło zaledwie 8 miesięcy, od kiedy ogłosiliśmy wynik 2 milionów sztuk sprzedanych urządzeń Navitel, a nadeszła już kolejna okazja do świętowania, kolejny sukces. W ciągu tego okresu, czyli między kwietniem a grudniem 2021 roku pół miliona nowych produktów zostało zakupionych przez użytkowników. Był to dla nas intensywny i zarazem ciężki okres nie tylko pod względem sprzedażowym, ale również rozwijania portfolio. Nowe urządzenia, projekty, współprace, plany na kolejne miesiące, a nawet lata, w skrócie – wykorzystaliśmy ten czas w 100 procentach. Drugi rok pandemii nauczył nas między innymi dostosowania się do panujących warunków, ale również przywyknięcia do często pojawiających się na rynku zmian. Ten rok pokazał najważniejsze, czyli jak istotna jest długofalowa relacja biznesowa z klientami i naszymi fabrykami. Zawsze powtarzam, że biznes robi się z ludźmi. I dlatego mimo istniejących trudności z dostępnością komponentów cały czas idziemy do przodu, rozwijamy się i oferujemy coraz lepsze, bardziej zaawansowane produkty dla kierowców. Jest dobrze, ale zawsze może być lepiej, prawda?” – mówi Tobiasz Jankowski, CEO NAVITEL Europe.