Zwrot Towarów na podstawie odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej na odległość

Na podstawie ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2019. poz. 134 t.j. z późn. zm.) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny.

Aby dokonać zwrotu Towaru:

Wypełnij i podpisz formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (możesz skorzystać z przygotowanego WZORU ) i wyślij go na adres zwrotu wraz z Towarem Możesz również wysłać formularz zwrotu na adres e-mail sklep@navitel-poland.pl

Gdzie zwrócić towar w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość?

Zapakuj Towar, zabezpiecz przesyłkę przez uszkodzeniami w transporcie i odeślij ja wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy na poniższy adres:

Navitel Poland Sp. z o.o.
Al. Krakowska 213
02-180 Warszawa
z dopiskiem "Zwrot"

Konsument nie ponosi kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w ww. ustawie, np. Konsument ponosi bezpośredni koszt zwrotu Towarów do Sprzedającego.

Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.