Dezaktywacja klucza licencyjnego

Dezaktywacja klucza licencyjnego Navitel Navigator może być wykonana tylko raz, niezależnie od przyczyny (zgodnie z pkt. 3.12. umowy licencyjnej). Aktywacja jest możliwa tylko za pomocą urządzenia o podobnym modelu i działającego na podobnym systemie operacyjnym.

dla użytkowników iOS

dla użytkowników Androida

dla użytkowników Windows Phone 8 (lub wyższej)

Ważne! Zakupy do poszczególnych systemów operacyjnych można przywrócić ograniczoną liczbę razy.

Klucz licencyjny dla pakietu map może być aktywowany tylko dla jednego klucza programu i nie może być aktywowany na innym. Po dezaktywacji klawisza programowego, reaktywacja mapy nie jest konieczna.

Ważne! Po złożeniu wniosku o dezaktywacji klucza zabrania się uruchomienia programu na starym urządzeniu z aktywnym połączeniem internetowym, gdyż doprowadzi to do reaktywacji klucza i dezaktywacja nie będzie już możliwa.

Jeśli przycisk Wyślij jest nieaktywny, to upewnij się, że wypełniłeś wszystkie wymagane pola formularza, wraz z załącznikiem. Około 10 minut po dezaktywacji wniosek zostanie wysłany, odpowiedź automatyczna przyjdzie na Twój adres e-mail z przypisanym numerem zgłoszenia. Jeśli nie otrzymasz wiadomości z numerem zgłoszenia, oznacza to, że prośba nie dotarła do nas i konieczne jest wysłanie jej ponownie.
Wniosek zostanie rozpatrzony w ciągu 2-3 dni roboczych.

required
required
depended_from
reason_register
pda#Zmiana urządzenia
depended_from
reason_register
pda#Zmiana urządzenia
required
depended_from
reason_register
os#Inne
required
depended_from
reason_register
os#Inne
required
required
depended_from
reason_register
flash#Zmiana karty pamięci flash
type
radio
required
lub NaviTel Activation Key.txt*
required
comment
lub NaviTel Activation Key.txt
depended_from
lickey_switcher
1
lub klucz licencyjny*

NaviTel Activation Key.txt

lub klucz licencyjny*
NaviTelAuto Activation Key.txt

Potwierdzenie zakupu licencji:
- zdjęcie karty licencji z kluczem (jeśli klucz jest zawarty w karcie);
- zdjęcie paragonu (jeśli klicz jest wydrukowany na paragonie);
- treść wiadomości zawierającej klucz (jeśli klucz został wysłany e-mailem);
- Zrzut ekranu z informacją o transakcji ze strony https://payments.google.com/payments (dla zakupów przez Google Play).

Potwierdzenie zakupu licencji:
- plik RegistrationKeys.txt (jeśli jest dostępny na karcie pamięci);
- zdjęcie karty licencji z kluczem (jeśli klucz jest zawarty na karcie);
- treść wiadomości zawierającej klucz (jeśli klucz został wysłany e-mailem).

Witaj, ________!

Jest to odpowiedź na Twój wniosek z dnia ________ dotyczący dezaktywacji klucza licencyjnego ________, zainstalowanego na urządzeniu PDA, model ________. Prosimy pamiętać, że od 23.10.2014 obowiązują nowe warunki Umowy Licencyjnej.

Ponowna rejestracja klucza licencyjnego wymaga zaakceptowania nowych warunków Umowy Licencyjnej. Nasz Dział Pomocy Technicznej rozpatrzy przesłany wniosek w terminie dwóch do trzech dni roboczych od akceptacji nowych warunków Umowy Licencyjnej.

Jeśli nie akceptujesz zmienionej Umowy Licencyjnej, prosimy o zaprzestanie korzystania z naszego programu. W przeciwnym wypadku będą Cię obowiązywać nowe warunki Umowy Licencyjnej, zastępując wszystkie poprzednie wersje Umowy Licencyjnej.

Prosimy pamiętać, że zgodnie z nową Umową Licencyjną ponownej rejestracji klucza licencyjnego można dokonać tylko raz (niezależnie od jej powodu).