Ponowna aktywacja klucza licencyjnego
Ponowna aktywacja klucza licencyjnego NAVITEL jest możliwa wyłącznie na urządzeniu z podobnym systemem operacyjnym (zgodnie z paragrafem 3.12 Umowy Licencyjnej). Jeżeli klucz licencyjny jest dołączony do urządzenia nawigacyjnego, niezależnie od jego stanu aktywacji, jest on przeznaczony do użytku wyłącznie na tym konkretnym urządzeniu (zgodnie z paragrafem 3.1 punktu 3.1.1 Umowy Licencyjnej).
- Dla użytkowników iOS
Aktywacja oraz reaktywacja klucza licencyjnego na systemie iOS z innych platform nie jest możliwa. Zgodnie z polityką firmy Apple, wszystkie zakupy muszą być dokonywane za pośrednictwem AppStore. Klucz licencyjny pobrany z innego źródła nie może zostać aktywowany. Aby korzystać z zakupionej kopii Navitel Navigator na innych urządzeniach z systemem iOS, należy pobrać tę samą aplikację, za pośrednictwem której dokonano zakupu oraz zalogować się na to samo konto AppStore. Po uruchomieniu programu należy wybrać Wersja Premium > Wznowić zakupy (patrz instrukcja).
- Dla użytkowników Androida
Jeśli zakup został dokonany przed 16.09.2014 lub nie przez Google Play, konieczna jest dezaktywacja klucza licencyjnego. Jeżeli jednak zakup został zrealizowany przez Google Play po 16.09.2014, za pomocą aplikacji Navitel Navigator w wersji 9.2 lub wyższej, dezaktywacja klucza nie jest wymagana. Aby korzystać z zakupionego programu na innym urządzeniu z systemem Android, należy pobrać go z tego samego konta co poprzednio i po uruchomieniu wybrać Wznowić zakupy (patrz instrukcja).
Ważne! Zakupy dla poszczególnych systemów operacyjnych można przywracać tylko ograniczoną liczbę razy.
Ważne! Po złożeniu wniosku o dezaktywację klucza należy usunąć aplikację oraz wyczyścić folder „Licencja”.
Ważne! Jeżeli przycisk Wyślij jest nieaktywny, upewnij się, że wszystkie pola formularza zostały wypełnione, łącznie z polem załącznika. Po złożeniu wniosku, w ciągu około 10 minut, na podany adres e-mail zostanie przesłana wiadomość z przypisanym numerem zgłoszenia. Jeśli wiadomość nie dotarła, oznacza to, że zgłoszenie nie zostało przekazane do NAVITEL i konieczne jest jego ponowne wysłanie.
Wniosek zostanie rozpatrzony w ciągu 2-3 dni roboczych.
Odpowiedź zawierająca szczegóły decyzji w sprawie wniosku zostanie wysłana na adres e-mail podany w formularzu.