Rejestracja
- Jak zarejestrować mapę?
Pierwszy sposób — wejście do Internetu z innego komputera
Wejdź na stronę „Aktywacja klucza”. Jeśli nie zarejestrowałeś się wcześniej w systemie dokonaj procedury rejestracyjnej.
Wybierz punkt „Aktywacja klucza do mapy” w wyskakującym menu. Wybierz urządzenie, dla którego będzie aktywowana mapa. Jeśli na wyskakującej liście nie ma dostępnych urządzeń dodaj urządzenie na stronie Dodaj nowe urządzenie
Wprowadź numer licencji na mapę „Navitel Nawigator” i naciśnij przycisk „Aktywuj”. W dziale Moje urządzenia (aktualizacje) znajdziesz plik aktywacyjny.
Zwróć uwagę na rozszerzenie zachowanego pliku: plik z rozszerzeniem *.ntk należy skopiować do folderu z mapami rejestrowanego regionu po czym zindeksować mapy. Jeśli plik ma rozszerzenie *.txt (NaviTel Activation Key.txt — dla wersji samochodowej) to konieczne jest zastąpienie nim już istniejącego pliku aktywacyjnego w folderze z programem „Navitel Nawigator” i zindeksowanie mapy.
Drugi sposób — Wejście do Internetu bezpośrednio z palmtopa (smartfona)
Uruchom w palmtopie (smartfonie) program „Navitel Nawigator” i naciśnij „Menu” — „Informacja” — „Aktywacja mapy”.
Wprowadź klucz licencyjny do mapy — zarejestruje się automatycznie, a plik aktywacyjny zostanie zachowany w odpowiednim folderze.
- Gdzie jest zapisany klucz licencyjny programu?
Klucz licencyjny programu możesz odczytać z karty licencyjnej lub płyty z programem (w zależności od rodzaju kupionego kompletu).
Jeśli wersja programu (3.2. i nowsze) jest zarejestrowana, to możesz poznać klucz licencyjny aktywując punkt Menu główne > Mój Navitel > Pobierz mapy > Navitel Navigator.
Podczas korzystania z nawigacji samochodowej informacja o kluczu licencyjnym udostępniana jest także w pliku Registration Key.txt.
- Przy rejestracji programu (mapy) na stronie pojawi się informacja „Wprowadziłeś nieprawidłowy klucz licencyjny do programu (mapy)”. Co robić?
W tym przypadku popełniony został błąd przy wprowadzaniu klucza licencyjnego programu (mapy). Sprawdź poprawność wprowadzenia z uwzględnieniem rejestru. Jeśli informacja o błędzie nadal jest wyświetlana, konieczne jest wysłanie prośby o sprawdzenie klucza do serwisu obsługi technicznej na adres: support@navitel.cz.
- Co w sytuacji, gdy przy rejestracji został wprowadzony błędny numer seryjny urządzenia?
Konieczne jest wysłanie prośby o usunięcie rejestracji do serwisu obsługi technicznej. Dokładna informacja o formie prośby i warunkach ponownej rejestracji opublikowana jest na stronie /support/re-registration.
- Przy zakupie nowego palmtopa dostarczany jest w komplecie klucz licencyjny programu i klucz do mapy regionu. A w czasie rejestracji była podana informacja o błędzie „Klucz licencyjny już został aktywowany dla innego urządzenia”. Co robić?
Radzimy zwrócić się z danym pytaniem do producenta urządzenia.