Aktualizacja Navitel Navigator dla PND
Tutaj znajdziesz instrukcje dotyczące aktualizacji programu NavitelNavigator na przenośne urządzenia (PND) oraz na urządzenia z systemem Windows CE.Instrukcja do aktualizacji programu na urządzeniach PND i z systemem Android można znaleźć w sekcji Aktualizacja Navitel Navigator na stronie internetowej.
Jeśli program został usunięty, należy skorzystać z instrukcji, aby zainstalować go z powrotem (urządzenia z Windows CE).
Jeśli aplikacja została zainstalowana na karcie SD, a instalacja aktualizacji wymaga wymiany karty, konieczne jest, aby ponownie aktywować klucz licencji na nowej karcie SD. W tym celu należy wypełnić formularz Dezaktywacja klucza do programu. W formularzu wybierz opcję Zmiana karty pamięci flash.
Aby zaktualizować program z pomocą Navitel Navigator Updater, należy wykonać następujące czynności:
- Przejdź do sekcji Pobierz na stronie internetowej.
- Na dole strony kliknij Pobierz Navitel Navigator Updater na PC.
- Zapisz archiwum na komputerze.
- Wypakuj pliki z archiwum i zainstaluj program poprzez uruchomienie pliku .exe i ukończenie wszystkich etapów kreatora instalacji.
Szczegółowe instrukcje dotyczące sposobu aktualizacji programu z Navitel Navigator Updater są dostępne tutaj.
Przy pomocy tej metody nie jest konieczne aktualizowanie wszystkich map oddzielnie.
- Zaloguj się na swoje konto na stronie internetowej NAVITEL®, wybierz Moje urządzenia (aktualizacja), a następnie wybierz Dostępne aktualizacje.
Na ekranie pojawi lista dostępnych aktualizacji w zależności od wcześniej zakupionych i aktywowanych licencji. - Podłącz urządzenie nawigacyjne lub kartę pamięci (w zależności od modelu urządzenia) do komputera.
- Zapisz kopię zapasową zawartości karty pamięci lub pamięci wewnętrznej na komputerze.
- Pobierz archiwum z aktualizacjami dla konkretnego modelu urządzeniana komputer, a następnie rozpakuj zawartość.
Archiwum zawiera folder z programem (Navitel, NaviOne, MobileNavigator lub inny w zależności od modelu urządzenia) oraz innymi folderami i plikami. - Usuń folder programu (Navitel, NaviOne lub MobileNavigator w zależności od modelu urządzenia) z karty pamięci lub pamięci wewnętrznej.
- Skopiuj rozpakowany folder na kartę pamięci lub pamięć wewnętrzną urządzenia.
- Zaktualizuj mapy zgodnie z instrukcją.
Jeśli produkt, który próbujesz zaktualizować jeszcze nie jest aktywny, konieczne jest, aby najpierw zarejestrować je na koncie osobistym.